2011年5月16日 星期一

爛 gag!

早已決定休息一個月,但!今次真的按奈不住!

剛剛去「賣紙皮」,在我面前一啊婆賣報紙和雜誌。師傅整理時發現有很多色情雜誌,我說現在人們都不「睇鹹書」的了,大家都「睇鹹碟」了,操客家口音的婆婆突爆了一句------睇鹹書賺大錢!我已「笑到碌地」!追問她此話何解﹖她補答﹕「有聲有色啊嘛!」我更加大惑不解,已狂笑、傻笑!

紙皮亞叔嘆道﹕「佢都係唔明這個原理架嘞!」

各位「看觀」及哲學家或受過高深教育的人,可否幫幫我想想這命題﹕

"睇鹹書會賺大錢"是不是一個 tautology﹖

如答案是 positive 的話,我以後就不去工作,每天廿四小時看鹹書及做一些「其副作用」了!

請幫幫手!先謝!

沒有留言:

張貼留言